_zynp 4+6 haftalık gebeyim bel ve kaşık ağrılarım oluyor ara ara ama bugün bel ağrım var sizce normal mi ? İş yapınca da belim ağrıyor
Nemregn _zynp ilk gebelikse çok normal bende benim de o hafta ful ağrıdı sonra geçti. Bir haftada yada 10 gün geçmezse bir kadın doğuma uğrarsın.
_zynp papatya56 vajinal ultrason olur o zaman çünkü daha küçük 6 haftalıkken karından ultrasonla görünürmüş
papatya56 _zynp Yok canım doktor gorunur dedı benim ikinci gebelikte 4 hafta 5 gunlukken karnımdan gordu keseyi düşük yaptım
_zynp papatya56 çok üzüldüm Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah bende bu salı gidicem
papatya56 _zynp Benide salı gunu çağırdı eşim çarşamba izinli diye çarşamba gidicez İnşallah canım Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
papatya56 _zynp Gıttım canım gorundu cok şükür bir hafta gec döllenme dedi 4 hafta 3 günlük sen gıttın mi canım
_zynp papatya56 alttan ultrason ile mi gördün ? evet bende gittim hcg 1500 üzeri olması lazımmış yarın yine kan vericem
_zynp papatya56 benimde bu hafta bu uygulamada 5 hafta görünüyor ama karnımdan baktı görünmedi daha çok küçükmüş seninki 4 haftalık görmüş ama