Merhaba iyi pazarlar dilerim herkese
32 haftamdayım bu 3 gün belirli aralıklarla sezeryan çizgisinin olduğu yerde ağrı oluşuyor özellikle ayakta olduğum zaman sanki tüm ağırlık oraya çöküyormuş gibi hissediyorum ilk gebeliğim olduğu için bu konuda bi fikrim yok salı doktor randevum var ama önce size sormak istedim böyle bir durum yaşayan var mı aranızda