eylusko 10 gün önce sezeryan oldum. sağ tarafımda dikişin altında şişlik var bu normal mi ? disardan belli degill ama elleyince sislik belli baya büyük
Ozgecetindag eylusko 11 aydır var bende ve estetik operasyon geçiricem benim hoşuma gitmiyor tekrardan kesik atılıp bi tık yukarı taşınıcak dikişlerim hiç hoş bi görüntüsü yok malesef
eylusko metehaninannesiii korktum hep ayaktayım diye bisey oldu zannettim çünkü ceviz kadar var sizde de öyle mi