Ozlem1995 Merhaba hanımlar doktorlar bebeğin ne zaman geleceğini tahmin edebilir mi eşim burda değil izin alacak ona göre öncesinde 😒
cidolila Ozlem1995 bende çok merak ediyorum şuan 37+2 yim doktorum heran doğurabileceğimi söledi bebek kanala girdiği için 37+6 da gel çatı muayenesi yapacağım gerekirse yatış dedi 🤔
Emineyavuz_53 Ozlem1995 deneyimli Dr ise mutlaka anlıyor tabi ekstrem durumlar hariç . Yani cocigun rahime yakınlığından kordonundan kesenin suyundan bebeğin kilosundan bunların hepsi onlar için ayrı bir tahmin edilebilirlik oluyor ..
Emine_clk01 Ozlem1995 ultrason kağıdında edd diye birşey var onun karşısında yazar ama sezeryan istiyorsanız 39.haftada doğum oluyor genelde gün veriyor yok normalse bebek ne zaman geleceğini bilir
cidolila Mehfam10 bende şöle hissettim 1 haftadır otururken yatarken kuyruk sokumum sızlıyordu kasıklarım hafif ara agrı yapıyordu doktorda kanala girmiş diyince ona yordum
Skaymak Ozlem1995 vallaha tahmin ediyorlar ama yalnış tahmin ediyorlar bence 😂 11 Temmuz dedi 36.haftamda sancım başladı 38+4 de doğurdum haziran ayında 😂