Kızlar 32 haftalığım hastane çantasına başlıyım diye düşündüm yardımcı olurmusunuz
Şunları koydum şimdilik Kendim için;
iki adet pijama takımı
depend
terlik
göğüs ucu pamuğu
emzirme südyeni
iç çamaşırı 3 adet çorap ve hırka
Bebeğim için;
iki adet 10 lu hastane çıkışı
1 adet 5 li hastane çıkışı
iki iç atlet ve alt
nohut battaniye
kalın battaniye
biberon
emzik
15adet bebek bezi
ıslak mendil
göğüs pompası
pişik kremi.
Sizce yeterli mi ?