Gzmm14 Ceyliinnn 20 de siparişi verdim ben, 30. Haftamda geldi. Çok şükür az bir eksiğim kaldı. Şimdi 35 haftalık olduk 🙏🏻
Gzmm14 Ceyliinnn Bizim odamıza burda bakabilirsin canım ilk geldiğinde çekmiştim. https://go.4vio.com/4f12h6u
Bir_tospik_beklerken Ceyliinnn tabi bunlar mobilyası geldiği zamanlardı 😅 peluş halı gelecek pembe ve tavanda bi buluta benzer alçı tavan yaptırdım orayı boyatıcam tek duvarıyla inşallah https://imgyukle.com/i/ZsxZ8 https://imgyukle.com/i/ZsSxh https://imgyukle.com/i/ZsuDn https://imgyukle.com/i/ZsTgo https://imgyukle.com/i/ZsIQj Bu da kendi odama aldığım