Sevdanur_onur Kızlar geceden beri belimde çok şiddetli ağrı var bi hafifliyo sonra bi daha geliyo acaba Doğum başlıyor olabilir mi ?
Deletedmom18 Sevdanur_onur Doğum sancısı geldiğinde durmaz dedi doktor sürekli hiç durmayan ağrı olur dedi
deletedmom351 Deletedmom18 Doğum sancısı bi gelir bi gider sonra sıklaşır sürekli hale gelir ilk ağrıdan beri sürekli ağrımaz yani canım
Sevdanur_onur Deletedmom18 38 haftalığım devamlı hafif bi ağrı var sonra 6.7 dakikada bir şiddetleniyor geçiyor 6.7dakika sonra yine şiddetleniyor
Gulyllu Olabilir de olmayabilir de canım düzenli mi geliyor ağrılar onu bi kontrol etmen gerekir , dinlenince geçiyor mu, ağrı geldiğinde karnın sertleşiyor mu mesela 30 an falan bunları bi kontrol et dinle vücudunu Kaç haftalıksın bu arada ?
Gulyllu Sevdanur_onur olabilir canım o zaman olsun acile git belki açılma daha yenidir vs yarına kadar doktorun gelene kadar dayanırsın ama evde durmaktan iyidir Allah yardımcın olsun
Mirzaveben Kizimolsun belki doğum sancisidir canim duşa gir biraz rahatla sonra eşyalarını al bi görün doktora ne.olur ne olmaz önlemini al
Sevdanur_onur Mirzaveben evet canım bende öyle düşündüm duşa girdikten sonra gidicez ama bugün pazar kendi doktorum yok acile gitmeye korkuyorum
Sevdanur_onur Deletedmom18 evet canım başlamış Doğum eve gönderdiler 1 parmak açılmış evde çekicem sancımı
Gulyllu Sevdanur_onur aa iyi kide gittiniz bak hayırlısı ile sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍 bize de dua etmeyi unutma ☺️
Deletedmom18 Sevdanur_onur eve gönderdiler ya evde doğurursan allah korusun ne zaman gel dediler hayırlısından inşalalh doğurmayı nasip etsin allahım
Deletedmom18 Sevdanur_onur ay allahım yarabbim insan hamile kalmaya korkuyor inanki yatsan ne olacak sanki kontrol altında kalsan ben tecrübesiz olduğum için mi böyleyim onu da bilemedim
Sevdanur_onur Deletedmom18 daha başlangıç olduğu için canım sancılarım 5 dakikada bir geliyo ama 30 saniye falan sürüyo ondan sanırım
Duruannesi Deletedmom18 sancıyı evde çekmek hastanede çekmekten bin kat iyi sancı sıklığın 2 dakikada bire düşse bile daha Doğuma 2 saat var demektir hemen doğmuyor öyle 😂