@Tugba316 korudan şikayette çok yalnız . Daha geçenlerde biri doğum yaptı. Yaşamadığı sorun kalmamıştı. Normalde orda takipli değilmiş . Sadece doğum için gitmiş . Nst cihazında arıza oluşmuş. Bende 2 3 kişiden olumsuz duymuştum. Ama memorıal Medıcal park bunlar güzel.