Betfer bende tam anlamıyla hiç kusmadım. Affedersiniz tükürük gibi azıcık 2 kere oldu. Şimdi 14+3 üz herhangi bir şey demedi doktorumuz. Bol kaşar yiyorum süt ,yoğurt kefir, ceviz,badem, antep fıstığı, kaju, muz bunlardan tüketiyorum. Et balık tavuk mutlaka olur ve yeşil mercimek çorbası. Bunlar kilo yapan şeyler. Az ve sık yemek yerim.