bsraygt07 Korona aşısı olup doğum yapanlar!!!bebekte herhangi bir sıkıntı, sağlık problemi yaşayan çevresinde ve kendisinde olan var mı ?
Ceyliinnn bsraygt07 daha doğum yapmadım fakat doktorum aşıyı olabileceğimi covidin bebeğe aşından daha çok zarar vereceğini söylemişti
bsraygt07 Ceyliinnn evet benimde doktorum önerdi daha 2 gün önce gittim hatta ama internette dolanan Fatih erbakanın açıklaması oldukça kafamı karıştırdı açıkçası 😞gerçekten kötü zamanda geçiriyoruz hamileliğimizi😕
Ceyliinnn bsraygt07 valla ben hayatımda fatih erbakan kadar boş bir insan görmedim hiç takmadım gülüp geçtim
[silindi] Ben yarın aşı olacağım. Ancak çevremde emzirirken aşı olup 24 saat içinde bebeginde ateşlenme şikâyetiyle hastaneye giden iki kişi var bu da beni ilgisi var mı diye düşündürüyor. Yinede olacağım psikolojik baskılardan bıktım ve korkuyorum
bsraygt07 [silindi] olmasam ölümle sonuçlanıyor diye korkuyorum olsam bebeğe zararı olacak mı diye korkuyorum gerçekten zor 😣
Seymaayyy Benim akrabalarımdan iki kişi aşı oldu ve kalp sıkışması yaşıyorlar hiçbir doktor duymadımki aşı olma vs hepsi aşı olun diyor herkesin kendi tercihi tabi ben şu surecte olmamaktan yanayım ✋🏻
[silindi] bsraygt07 hastalığa yakalanıp nasıl atlatacağımızı da bilemiyoruz. Solunum sıkıntısı ateş iltihap gibi durumlar da bebege zarar verebilir 😞 Bende korkuyorum ama aşı olup sağlıklı doğum yapan yada son haftalarında olan gebelere bakıp rahatlamaya çalışıyorum. İnşallah sorunsuz sıkıntısız atlatırız gerçekten zorr
esradmrz aşı olun lütfen şuan korona oldum tek dozdu belkş bu bile daha hafif atlatmamı sağlıyor. Lütfen olun. Korona etkisi daha kötü. 2.doza yetişemeden kaptım maalesef