AhlasbeyAnnesi Arkadaşlar yaşayan varmı 2 aylık oğlum var ve testislerden biri yukarda bir sorun teşkil edermi ne zaman uzmana göstermek lazım kaç aylıkken ameliyatı yapıyolar 😔 Bilgisi olan yazsın lütfen
Serapgueltekin AhlasbeyAnnesi oğlumunda öyleydi doktor zamanla iner dedi yerine ve öylede oldu hic sorun olmadı
Banu26es AhlasbeyAnnesi yeğenimde aynı sorun vardı . Doğunca yakın zamanda ameliyat olmuştu. Diğerin de de sorun olunca 3 yaşında falan bir kez daha ameliyat oldu. Şuan iyi. Belli dönemlerde kontrole gidiyorlar. İlkokula başlayacak bu zamana kadar genelde eşofman gibi rahat şeyler giydirdiler hep. İlk defa bu sıralarda pantolon giyecek neredeyse. Genetik bir sorunmuş ailede başka bu şekilde olanlarda varmış. Ameliyat ile çok geç kalınmadan çözülüyor sorun
Cicek10 AhlasbeyAnnesi happy kids te sorun orada herkesin bebeği var bilgi sahibi olanlar daha çoktur
Arzuaksumom AhlasbeyAnnesi yanlış anlamayın köpeğim vardı erkek aynı şekilde bir testisi yukardaydı veteriner hekim bekleyelim kendi düşer dedi düşmezse almamız gerekir demişti bilmediğim için çok şaşırmıştım kendisi bunun insanlarda da olduğunu söyledi zamanla düşermiş düşmezse operasyonla olması gereken yere konuyormuş ☺️😅
AhlasbeyAnnesi İlla kaynana görümce postu mu olması gerek ya Niye kimse önemli şeylere cevap vermiyor anlamış değilim 😏
Umbilik Bizde de aynı sorun çıktı bir haftalıkken fark ettik, doktor 2 ayda bir kontrole gelin dedi. Mutlaka doktora götürün, operasyon gerekiyorsa erkenden müdahale edilir.
Gizemin-minnakI @AhlasbeyAnnesi merhaba benimde kuzenimde aynı problem vardı . 2 3 yaşına kadar bekleyelim kendi inebilir demiş doktor . Ama inmedi . Geçen hafta ameliyat oldu hem de sünnet oldu . İşlem 30 dk sürdü . Yumurtalık çok minik gelişmediği için düşmemiş . Kesesinde olması daha iyi demiş doktor . Yani çok büyük problem değil canım . Benim eşiminde 4 5yaşında düşmüş mesela onda da varmış .
AhlasbeyAnnesi Gizemin-minnakI Bizde genetik oldu bu benim de eşimde varmış ama düşmediği için ameliyat olması gerekmiş 😊
AhlasbeyAnnesi Arzuaksumom Evet öyleymiş canım ama herkeste de düşmüyor Benim eşim de de varmış onun ameliyat olması gerekti mesela😊