sevginanc Bugün tam 40 haftalık olduk ve sabah 5.30 civarlarında tuvalete gittim,nişanım geldi 😊 Bugüne kadar kasılmalar dışında hiçbir belirtim yoktu,41 haftayı doldururuz diyordum.Sonunda bir doğum belirtisi oldu 😁 Nişanım kanlı bir şekilde geldi ve az az gelmeye devam ediyor.Kanama artmadıkça bir sorun olmaz değil mi?
sevginanc Deletedmom18 Devlet hasatenesine gittiğim için doktoru arayamıyorum.Evde bekliyorum şimdilik.Sancım olursa ya da kanama artarsa giderim diye düşündüm
Deletedmom18 sevginanc ay canım ya hafta sonu olması da kötü ihmal etme ama kontrol et sürekli hayırlısından. Doğum yaparsınız inşallh