36+2 . Iki gun once ilk defa alttan muayene olundum. Birde ilk dogum bende de . Fakat mafoldum nasil bir aci, evet anlik bisey kendimi kastim belkide oyle acidi ama cok korktum. Dusunun bide fitil kullaniyodum yeni biraktim rahim agzi kisaligim vardi baya daralmis shimdi. Benim cati kemigim de dar . Ama doktor normal dogum icin beni hazirliyo ishte yuruyus yap falan bebegin kilosu da haftasina gore onde. Ve bugun sezeryan olmak karari aldim bakalim hayirlisi🙏🏻