Turkan38 yok canım ona bir şey demiyorum Allah yardımcın olsun çok zor bir şey rabbim evlat acısı ben 5 sene çektim rabbim kimseye göstermisin benimde gözden çocuğum olmadı herşeyim normaldi ama olmadı gitmediğim doktor kalmadı bir türbeye gittim hoca nefesten çocuğunu düşüyorsun dedi ordan geldim 2 hafta sonra hamile olduğumu sonra gene o hocaya gittim ikizlere hamileyim ama bazıları nefes göz değil başka dertleri