Yaya neden yaşamasın anlamadım ben ilk doğumumu 36.haftada yaptım kızım gayet sağlıklı küvezin haftayla alakası yok bence herhangi bi sorun yoksa 36doğan bebek girmiyor 39da doğan girebiliyor. Anne karnındaki her saat okadar değerliki bebek için ciddi sıkıntı olmadıkça ben beklemekten yanayımdır