Flower-890 Garipyolcuu ben trendyoldan aldım markası değişik yorumları okuyarak aldım ama aşırı memnunum bi müddet sonra incelme azalma sağladı
Ccgdm Garipyolcuu ben Braun kullanıyorum fakat artık memnun değilim en son çıkan modelini aldım batık yapıyor genital bölgeyi alamiyorsun güya ıslak kuru kullanım ama inan memnun değilim dolapta satışa koydum satıldı . Epilasyona gidiyroum.