Ya iki gündür grip oldum normal de hep uyurum hasta olduğum zamanlarda ama hamilelikten midir nedir anlamadım uyuyamıyorum hiç iki gecedir yarım saate bir uyanıyorum biraz önce de sızar gibi olmuşum 15 dk sürmüş sadece ilaç da içmedim 23 haftalık hamileyim karnım çok rahatsız etmiyor ama nefessiz kalıyorum burnum tıkalı olunca bi de sürekli sıcak basıyor ev püfür püfür esiyor ama ben yanıyorum sanki atlet şort geziyorum yine fayda etmiyor ne yapayım kızlar bi akıl verin