oglusumbenimcanm 5+4 üm henüz doktora hiç gitmedim haftaya cuma gidicem. İlk kontrolde ne yapılıyor acaba ? Alttan muayene mi yapılıyor mu ?
Denizyildizii oglusumbenimcanm hayırlı olsun 😊 sadece kese kontrolü yapılır. İlk karından bakar göremezse vajinal bakar. birde kan tahlili isteyebilir
teletabi oglusumbenimcanm ultrason ile bakıyolar kese görmek için kalp atışınıda belki duyabilirsiniz. Bazen kese ultrasonda görünmeyince alttan ultrason ile bakabiliyolar. Birde rutin kan tahlili ve idrar tahlili isteniyor kuzum🥰
Elbet-birgun-kavusacagiz oglusumbenimcanm karindan bakiyo canm zayifsaniz karindan gorunur kese insallah😊
Elbet-birgun-kavusacagiz oglusumbenimcanm 🤣gorunur canm gorunur sen yinede her ihtimale karsi hazirlikli git🤭