Hamileliğimin 7. Haftasının başında kalp atışı duyduk iki gün sonra kanamam başladı çok fazla değildi yine de doktoruma gittim kalp atışını duyamadi kese duzensizlesmis iki gün sonra kürtaja gel dedi kanamam artmadı azaldı bu durumu yaşayan var mı düzelme şansı var mıdır