ZorYollardanAsipGelenim Ilk kizimda sadece park besik aldim. Bu bebegimde bi tanede otomatik sallanan besik almayi dusunuyorum. One arkaya dogru sallananlardan mi yoksa saga sola sallananlardan mi alayim bilemedm sevsin isimi gorsun istiyorum sizce hangisi daha iyi
Birumuteses29 ZorYollardanAsipGelenim ön arkayı pek önermiyolar yana sallanan tercih edin bence bende de joie sansa var yanada sallanıyor