EgeAlya ben de 2 haftadır öyleydim suan 32+5im, 3 gece önce asiri zonklama bel ve kasik ağrısıyla hastaneye gittim 3 gün yatış verildi erken doğum teşhisi kondu. Bebek yerleşiyor vs soylemlerine cok inanmayın en ufak bir şüpheniz varsa doktora gidin derim ben cok erteledim son dkya kadar dayandım hata yaptım…