Bende daha almadım ama annelerimin yardımıyla alacağım inşallah, 0-3 ay 3-5 tane yeter çabuk büyür diyorlar daha çok 3-6 ve 6-9 ay arası bakacağım, bide haklısınız herşey yakın artık ama benim gibi kış bebeği bekleyenler zırt pırt çıkıp alamaz helede tek olacaksa ilk bebeği ise ☺️😅 ben herşeyimi hazır edeyim bide kışın soğuk olur hemde kapanma gelecek diyorlar gerçi internetler var ama gözümüzle gördüğümüz gibi olmuyor her takımdan 5 er tane almayı düşünüyorum şimdilik