busrabyrm97 Bayanlar kıyafet konusunda kafam çok karıştı yeterli mi daha almalı mıyım bilmiyorum lütfen fikir verin fotoğraftakiler 0-3 ay 10 tane iç zıbın var burdan hariç 2 muslin battaniye 1 nohut battaniye bı kalın battaniye bide kışlık kozmonot tulum var 10 tane de çorap eksiğim neler yardımcı olursanız sevinirim https://resimyukle.io/r/ywVRV3IPEL
Guley_ Canım yenidoğan çok bi sey alma ben baya az aldım iyikide öyle yapmışım 30 günlük olduk bazı şeyler olmamaya başladı bile bide bizim yaramaz az uzun doğdu 6 aylık almayı düşünüyorum artık