Kizlar merhabalar 37+4 günlük hamileyim. Fakat hala goguslerimde dolgunluk yok boşluk var. Ara ara kolostrum sütü geliyor ama goguslerin dolu olmasi gerekmiyormu bu haftalarda. Doğum yapmis anneler bu mesaji gorunce yazabilirlermi acaba bu şekilde oluptw sütü gelen oldumu 😁