Lina2015 nlycltk 17+5 den selamm kızlar bende 3 cu cocuguma hamileyim ben icerdeki kanat çırpınışlarını hissedyrmm artık
nlycltk Lina2015 3.cü olduğu için belki hissediyorsunuzdur genelde ilk çoçukta 20 kadar yolu varmış bide hissederiz inşallah yakın zamanda 🤗
Clementinee Lina2015 ben daha az önce karınca yürüyormuş gibi birşey hissettim ama bebeğimmi emin olamadım😇
Clementinee Lina2015 ben yaptırdım canım sonucu daha cıkmadı. 2 li temiz cıktı ama doktorum 4 lü de istedi
Lina2015 Clementinee benimde canim 2 li yaptırdım temiz çıktı 4 lude istedi oda perşembe çıkıyor sonuçlar daha sonra detaylı ultrasyon ama baya pahali oda mecbue yaptirucam
Lina2015 Clementinee benimde canim 2 li yaptırdım temiz çıktı 4 lude istedi oda perşembe çıkıyor sonuçlar daha sonra detaylı ultrasyon ama baya pahali oda mecbue yaptirucam
omerim32 Clementinee canım doktorun daha ıyı bılır ama hep 22 de daha net oluyor ayrıntılı dıye duymustum