esmerrmm Kizla rallah nasip ederse 14 gun kaldi doğuma. Emzirme döneminde olacagim için ödem arttirici ne kullanabilirim yani suya ne koya bilirim bilgisi olan deneyen varmi . Ama tekrar belirtiyorum emziren anneye göre bi tarif
esmerrmm metehaninannesiii yürüyüş yapabileceğimi düşunmuyorum o yuzden destek olarak ne içebilirim diye düşündüm 😅
metehaninannesiii esmerrmm niye yuruyemiyorsun mecbur yurumek zorundasin dikislerin için ne kadar cok yürümeye çalışırsan ayaga daha cabuk kalkarsin eski haline gelirsin
esmerrmm metehaninannesiii yani odadan odaya yürüyebilirim ancak çünkü hava soguk olacagi icin ben kisin hic disari cikmiyorumda
Ayss7 6 aydan sonra öyle şeyler tavsıye edılıyor sutunz gıder hem bebek zayıflar dıyor doktorlar canım
metehaninannesiii esmerrmm yok bebegim disariya cikma zaten bende evde yuruyorum koridorda yuruyorum duvardan tutunarak 5 sefer seklinde sonra yatiyorum bugun 9.gunumuz binlerce kez sukurler olsun sanki dogum yapmamış gibiyim cok sukur oda yuruyusten kaynakli tabi