Merve026 canım öncelikle geçmiş olsun ayni şeyleri bende yaşadım hatta bende buraya yazdim sütünü artırmak icin tum yaz meyvelerini kaynat hosaf niyetine ic bir saat icinde sutun olacak sarilik olan bebekler genelde uyur benim ohlumda cok uyuyordu kaldiramiyordum hatta kuvezde yattik biz ayaginda topugana vura vura uyandiracaksin o agliyacak ama uzulme oyle oyle emzifeceksin sariligin tek caresi anne sutu bizim 15 di 14 dustu 13 dustu simdi 10 git gide de dusuyor insallah seninde oyle olacak ve bir saate bir gerekirse yarim saate bir emzir atlatana kadsr sonra duzene biniyir 3 saate bir benim oglum kendiliginden acikiyor artik