Esraaer Kızlar 18 haftalık hamileyim nerdeyse 19 olucam ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmedim ilk hamileliğim siz kaçıncı haftalarda hissetmeye başladınız 😞
co2041 Esraaer takıntı yapma kendine canım ben 21lerde falan hissettim hatta herkes bana sen zayifsin da nasıl hissetmiyosun falan diye çok yüklendi. Herkesin vücudu bir olmuyor
AlyaEkmen_ Esraaer 18.haftada hissettim ondan önce kıpırtilar vardı ama 18 net tekmesini hissettim 🥲🙈 Doktorlar 22 23 e kadar yolu var diyor eğer kilonuz var ise geç hissetmeniz normal birde çok hareketli bir yaşantınız var isede hissedemeyebilirsiniz sessiz sakin bir ortamda sürekli dinlemeye çalışın veya çikolata yiyip solunuza yatın ❤️
Es-d Esraaer bende 21 olcam yarn hissetmiyorum çok. Böyle batma gibi biseyler oluyor ama bebek hareketi mi anlamıyorum. Kiloluyum ondan dolayı hissetmiyorum diye düşünüyorum 🙄
_ipekkkkk Esraaer 17 haftanın sonuna doğru hissettim Şuan 20+1 hemen hemen hergün az az hissediyorum bazen çok şiddetli oluyor tak diye atıyor falan Doktorum zayıf olduğun için daha erken hissedersin demişti 🌸 ama 24 haftaya kadar hissetmemek normal diyorlar bilmiyorum canım
Esraaer Hepinize teşekkür ederim zayıfım bende minyon tipli biriyim ondan herkes bu zamana kadar hissedersin sen zayıfsın diyordu ama hissetmeyince bende bi sanki suçluluk duygusu endişe gibi bişey oluşmuştu demek ki çok kafaya takılacak bi durum yokmuş