AseLenaMom Ya nedense bende sezeryana daha sıcak bakıyorum aslında normal doğum tabi isterim ama içimde bı sezeryan var yani 😅 aslında normal doğumdan korkum yok sancidan falan acaba bebeğe bişey olursa diye korkum var ne bileyim ablam ben zorlandım çocuk morarmisti dedi ben orda bittim tabi şimdi zipcik gibi maşallah aklı başında ama bide özel doktorlar korkutuyir benim doktor sezeryan için utanmasa elimi öpecek yani yok omzu sikisir yok kolu şöyle böyle bakalım bu işler kısmet sezeryan deriz hop normal gelir Allah biliyor yeterki sağlıklı olsunlar,olalım🦋🙏🤲