Sznmr Göbeğimde kırmızı kırmızı noktolar oluşmaya başladı ve sanki göbek deliğimin etrafı morarıyo gibi deli gibi de kaşınıyo🙄 problem ne olabilir ki 🙄
ZumrutHanim Sznmr kasinma catlatmadan. catlak kremi sur. benim de gobek deligi etrafim mor. kanlaniyo ordan damalar geciyo demisti doktorun biri. dogumdan sonra gobek fitigi varmi yokmu bakmak lazim demisti bazilarinda oluyomuş ins yoktur
Sznmr B8use salı günü kontrolümde sorucam tabi ki de yazarım , ama eşim baktı bi problem olmadığını söyledi 🤷🏽♀️