Merhaba güzel anneler 🥰
beni huzursuz eden biseyi paylaşmak istiyorum normalde rüya gördüğüm de hep çok güzel rüyalar görürüm yada hiç hatırlamam bile suan 2.5 aylık hamileyim özellikle dün gece eşim sarsarak uyandırdı beni çok kötü bi kabus gördüm uyandığım da ellerim ayaklarım titriyodu sırtım su gibiydi rüyayı zaten hatırlamak bile istemiyorum
sizde durumlar nasıl benim gibi ara ara kabus görenler oluyo mu sizce normal mi 🙄🙏🏻