Misa34 Sudan tiksiniyorum asiri derecede midemi bulandiriyo . Su yerine gecebilecek dogal seyler yapmaya calsiiyorum kompostu gibi. Evde dogal kuru kayisi var . Hosafini yapsam bi zarari olurmu .
Yagmur00 Misa34 kabızlığı önler bende iciyorum uzum kaysı vısne acma hosafı ıcıyırum ama ben suda ıcıyırum gunluk 3 lıtre falan canım dıger meyvusundan cok cok faydalı bence
evlatkokusu0806 Misa34 bende hiç içemiyorrdum sıkıntı yapma ama hoşafta içme sürekli bence meyve sularını sulandırarakta içebilirsiniz sevdiğin bir meyve suyu
Misa34 evlatkokusu0806 Meyve suyundansa meyvelerden yapilan hosaflar dahaa mantkli deglmi. En azindan dogal . Birgun erik yaparm borgun visne gibi