Bebek arabası alırken ben şey istedim aslinda bu zamana kadar hep bu puset takmalı çıkarmalı olandan , ama smdi yorumlari okuyorum mesela pusette bebeği en fazla üç buçuk dört ay sanırım tasiyabiliyomusuz e doğumdan snra iki ay zaten hep evde olcak , kırkı çıkana kadar , e bende düşündüm sadece bir buçuk ay bebek arabasına puseti koyupda mi taşıyacağım onun için mi o kadar para vereceğim dedim , puset ayrı bebek arabası ayrı olandan mi alsam diye düşünüyorum yardımcı olun lütfen , hala bı tarafımda puset takma çıkarmalı olani al diyor ufacık bı tarafımda gereksiz normal bebek arabası al diyor