Seldamm benim ilk sezeryanım yapıştıma tekniğiyle olmuştu dikişim yoktu yani doğumdan sonra ki gün dr kontrolümden sonra duş alabilirsin dediği an hastanede duşa girmiştim şimdi 1 gece kalınıyor evde alırım sanırım yada hastaneden çıkmadan alırım bilemiyorum ilk doğumumda 2 gece kalmıştım hastanede