Teusa benim kız kardeşim yaptırdı canım bende yaptıracaktım o hediye almak istedi kapı süsüyle bence çok hoş hem takı yastığı olarak kullanılacak hemde bir görselliği var hemde çocuğumun adıyla olan herşeyi saklayıp ileride ona vermeyi düşünüyorum haaa çok gereklimi bence degil olmasada olur