ElifKarata Tabiki öyle ama doktorum sorun olmayacgini söyledi ki bi cok kişinin doktoruda ayni seyi söylemiş. Biz onlardan iyi bilecek değiliz sonuçta,bebek rahatsiz olsa seni rahatsiz eder zaten yatamazsn dedi. Rahatsiz etmediğine göre de sorun yok demek ki gobegimiz çıkınca zaten yatamicaz.