Halide_70 Merhaba arkadaşlar, 12+0′da ikili test yaptırdım. Bugün sonucumu e sonuçta gördüm. İkiz gebeliğim var. Pap a sonucum 2.97 hcg 36 küsür çıkmış. Yaşım 30. Doktor randevuma daha var. Bunu yorumlayabilecek olan var mı lütfen? 😑
Mucizecim Halide_70 bu değerlerle sadece yorum yapılamaz cnm kan degerlerin yaşın ense kalınlığı falan hepsinin ortalaması alınır ona göre kombine risk hesaplanır sonucu o gösterir