Sibel4248 Selam kızlar. Geçenlerde nette bir yazı okudum. 20.haftadan sonraydı sanırım, steteskop ile bebeğin kalp atışlarını duyabiliyormuşuz. Deneyen yada duyan oldu mu? Bilginiz var mı bu konuda?
YuvarlanamayanPandaa Sibel4248 36 haftalıgım sürekli deniyorum ama duyamıyorum yada ben beceremiyorum😂
Ada_kacira Sibel4248 sağlık çalışanıyım ilk gebeliğimde çoook denedim duyamadım bunda denemedim açıkçası
Aag06 Aybuss hadi yaaa 2.el 13bine bulduydum ben 😂😂 aman alayim evde dursun diger bebelerim olunca izlerim nasilssa diye cevremdekiler sapittin dedii caydirdi😂😂😂😂
Melih_funda Haftadan beri elimde hıçkırık anında eşim ile beraber sırayla dinliyoruz 🥰 net şekilde duyabiliyoruz bizde odaklanıp çok sessiz ortam da olmanız gerekiyor duyabilirsiniz
Melih_funda Sibel4248 rast gele bir tane alabilirsiniz benim kayınvalidemin tansiyonu aleti vardı onun steteskopunu verdi hatta ilk Kayınvalidem fikri verdi zaten denemek için yaptık duyunca getirdik evde öyle dinliyoruz 🥰🥰