Bhrsyl33 merhabalar, toplu yatması ile devletin kesintili yatırması ayrı konu. İş yerinize söylerseniz her ay bildirim yapar ve ay ay alırsınız yada 4 ayın sonunda toplu olarak alırsınız. Bu parayı devlet ödediği için evet kesinti oluyor. İnternetten brüt ücretinizi yazarak aşağı yukarı ne kadar alacağınızı hesaplayabilirsiniz 🌸