2609nrgl ENK insalalh ama hic umudum yok hep böyle oluyor hep test yapıyorum pozitif görüyorum 3 4 gun mutlu mutlu takılıyorum şükürler olsun diyorum bianda bi kanama sonu hüsran artik hep korkuyorum surekli iste kanamam olfu olucak :(
ENK 2609nrgl yok kuzum bak sen ne çok sevin ne çok üzül sadece hayırlısını dile hayırlısı neyse o olsun Rabbım sağlıklı gebelik nasip etsin de hersey Allah tan.. doktora gorunduktan sonra haberdar et benide umarım güzel haberlerle dönersin
Pcoslubiranne 2609nrgl bunlara kafaya takmayin lutfen bu da olmazsa 4 kayip yazmissiniz ya.Her kadin hemen hemen her ay kimyasal gebelik yaşarmış ama haberimiz bile olmuyormuş siz sürekli test yapiyorsaniz eğer o sekilde saniyorsunuz ama bu normal bir durum.