Hiranurunannesi Arkadaşlar benim kanamam oldu bayaa doktor iğne ve progestan verdi progestanın bebeğe zararı var mı ?
Bebegim Hayır canım kanama tehlike vs olduğu zaman kullanılan ilaç. Yani çoğu hamileler kullanır. Bende kullanmıştım kanama kesesi için temizledi çok şükür