sedayener- ikisi de olabilir. Beyaz geliyorsa yani şeffafta olur demek istediğimi anladınız sanırım. Akıntıdan çok daha fazla yoğun biraz daha parçalı ve sümüğümsü bir yapıdadır. Bebek kanala girmeye çalışıyorsa da biraz daha pembemsi olabiliyor. Ebe beni bu şekilde bilgilendirdi. Zaten normal akımtıyla nişanın arasındaki fark çok bariz belliymiş.