Kızlar YouTube da ki diğer bebeklerin kalp atışını dinlediğim de sanki benimden farklı geliyor. Benim bi tık daha az gibi. Ve doktorum kalp atışı var aöa devam edeceği anlamına gelmez ilk 3 ay riskli demişti. Şuan çok endişelendim ne yapmalıyım bana mı oyle geliyor acaba