sseeyymmaa Kızlar anne yanı alacağım önerilerinizi yazarsanız sevinirim. Chicco kullanan var mı bir de?
Mucizem80 sseeyymmaa ben yoykonun park besigini aldım kullanmadım henüz bebeğim doğmadı ama memnun kalacağımızı düşünüyorum gayet iyi duruyor
ElifB08 sseeyymmaa bende chicconun aldım anne yanı ama kademesiz olandan amacım bir kaç aylıkken idare etsin sonra park yatağını kurucam 🤌🏼
Mucizem80 Arfe kullanmadım henüz kızım doğmadı ama kurdum üstelik tek başıma çok çok beğendim bende yorumlara güvenerek kullan kişilere bakarak aldım baya iyi duruyor 👍☺️