Burcu-2910 Kızlar 2 gün önceye kadar mide bulantısı falan oluyordu bianda kaybıldu belirtim bi sıkıntı yoktur demi 2 kaybım var ve suan kan sulandırıcı kullanıyorum hep aklım onda acaba bişe mi oldu diye buna arada 10+4 günlüğüz
0ayse0_nur Burcu-2910 normal bulantınin gitmesi canım 10 hafta olmuş vücut hamileliğe adepte olduğu zaman bulantıyı keser kimi çok uzun devam eder kimisi bı kaç hafta korkulacak bişey yok bence ama için rahat etsin diye doktorunla görüş
Akrepbebek Burcu-2910 korkma canım bi anda kaybolur tüm belirtiler bi anda tekrar başlar. İçini ferah tut canım.
superrmomy Burcu-2910 canım bende 10 haftalikken gittim belirtilerim kayboldu diye ikinci gebeliğim doktor vücudun alıştığını her zaman ayni olmayacağını söyledi ama ben yinede muayene oldum çok şükür bir sorun yoktu. Yakınlarda bir hastane varsa gidip muayene olabilirsin
mlsbtu Burcu-2910 benimde bi kaybım var bu hamileliğimde 12. Hafta bütün belirtilerim gitmişti bulantı falan hiç olmuyordu çok korkmuştum hatta doktora gitmiştim herşey normaldi sonra hatta iki gün geçmedi yeniden kusmalarım başlamıştı o yüzden arada öyle gelip gitmeler olabiliyormuş ☺️
Burcu-2910 0ayse0_nur yarın kontrolüm var canım zaten ama ister istemez içim içimi yiyor en ufak şeyde
Burcu-2910 Akrepbebek yok yok mide bulantısı geri başlamasında 😁😁 zor gecti ama. Bianda kaybolunca şüphe aramaya başladım
Burcu-2910 superrmomy yarın randevum var canım zaten Allah’ın ıznıyle yarın gdiinve içim rahatlar inşallah
Burcu-2910 mlsbtu bende yarın randevum olmasa bugun kesin giderdim 😄😄elimde değil ya sürekli aklım onda hep dua ediyorum tevekkül editorum kan sulandırıcı kullanıyorum sende kullanıyor musun
Burcu3506 Burcu-2910 canımmmm çok sevindim 10 hafta olmuş bile hiç korkma bişi yoktur bi gün zaten aniden kesilmesi lazımdı ömür boyu sürmez ki bu işşşş bende 15 haftalık oldum inşallah salı cinsiyet ögrencez bende bu ara tansiyon düşüyor sık sık bende sen gibi kendimi dinliyorum ikimizinde geçmişi kötü olunca 😄
Burcu-2910 Burcu3506 sen bayadır yoksun canım 😄nerelerdesin neden hiç girmiyorsun senin adına çok sevındım ya inşalalh bu sefer saglıkla doğarlar 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌸 sende hiç bulantı vs oldu mu nasıl geçiyor iğneye devam mı şeninde
Burcu3506 Burcu-2910 yaaaa evet canım girince kötü hikayeler görünce üzülüyorum az giriyorum😄 benim çok şükür belirtim olmadı hiç mide tiksinme hiç bişi olmadı ben iğne kullanmıyorum bende yoktu kan pıhtılaşması
Memoomms Burcu-2910 aaa hatırladım seni doğumumda senin için dua etmiştim hamilemizin😍çok sevindim rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin bulantılarınsa durması normal bence bi zamandan sonra kesiliyor
Burcu-2910 Memoomms yaa Allh razı olsun canım benım 🤲🏻🤲🏻🌹 duygulandırdın beni vallahi işte öncesi kötü olunca hep öle devam edecek sanıyor insan sende saglıkla büyüt yavrunu 🌸
Burcu-2910 Burcu3506 dogru dogru unutmuştum canım inşallah hep böle gzuel devam eder ya bende ara ara sana bakyordum
Bebegim4 Burcu-2910 kuzum bende 3 bebeğimi kaybettim seni çok iyi anlıyorum, ama korkma hiç belirtiler ara ara kayboluyo bakıyosun tekrar geliyo takılma ona sen Allah’ın izni ile yolundadır herşey inşallah 🙏🏻🤍
Burcu-2910 Bebegim4 rabbime emanet canım ben elimden geleni yapıyoruz gerisi onun takdiri gebelik kaybımız olduğu için bu kadar stresliyiz canım malesef rabbim sağlıkla kucagımza almayı nasip etsin