Merve1992mesut Sezeryan olalı 2 gün oluyor ilk zamanda hiç ağrım olmadı Şimdi geçmeyen bir boyun ağrım var Sırtım da ağrıyor Aslında ağrı da değil ayağa kalkınca boynumu dik tutamıyorum Önerisi olan var mı ? Ve sütüm hala gelmedi
YuvarlanamayanPandaa Merve1992mesut ütüyle havluyu ısıtsın yanındaki onuj sıcagı ile sar boynuna bendede olmuştu sıcak tutman gerekıyor kendını sütün içinde bol bol pompa ile sağ
metehaninannesiii Merve1992mesut bendr sezeryan oldum benim de sut hemen gelmedi 4.gun geldi bol bol emzirmeye calis ne kadar cok emzirmeye calisirsan sutun o zamana kadar erken gelir
Deletedmom_5 Sıcak banyo yap gögüslerine masaj yap bestlak damla al hoşaf iç bunlar süt yapar. Boyun agrisi bendede olmustu masaj yaptir esine öyle gecti benim
Kvsraykt Merve1992mesut gaz sancısı olabilir benimde omuzlarıma kadar çıkmıştı ağrıdan duramıyordum sıcak duş alın sıcak su torbası koyun yürüyün kimyon çayı için eğer bundansa geçecektir