bebisim-_00 ben de ilk doğumu genel anestezi ile yaptım çok memnun kaldım anne kendine gelip odasına geçmeden bebeği hiç kimseye vermiyorlar babaya bile. belki camın arkasından görebilirler sadece. bu korku yersiz yani 😀🤷♀️ şimdi ikinci doğum doktorum epidural sezeryan yapalım diyor kabul ettim ama arada nadirende olsa çok kötü baş ve omuz ağrısı oluyormuş onda, bir arkadaşım bir hafta bebeğini kucağına alıp emziremedi. doktora özellikle onu sordum ekibin tecrübesi kişinin vücut anatomisi de etkili çok küçük bir ihtimal ama asla öyle olmaz diyemem dedi. 🙄