Slndfne yok ikiz değil canım gaz olabilir bana doktorum probiyotik verdi aynı anlttığın şekilde oluyor benimde bebişler büyüyor annesi rahimde büyüyor tabii kasık ağrıları normal ama geçmeyen ciddi kramp şeklinde ağrıların varsa doktoruna danış. Benimde çok sert özellikle sabahları baya sertleşiyor dün uzanırkende birden bi toplanma oldu sağ tarafımda sertleşti karnım ama bi süre sonra geçti ama arada yine oluyor. Kasık ağrısı hafif şekilde bendede oluyor sızı şeklinde ama hepsi normal dedi doktorum. İçin rahat etmesi için yinede sorabilirsn doktoruna