KbraHumalAlp
Merhaba kızlar benim sizlere 1 sorum olacak 32 +2 hamileyim sol kasıgımda özellikle geceleri çok ağrı oluyor bebeğimin hareketleride biraz azaldı acaba büyüdüğü için mi bilemedim özellikte sol kasıkta kramp gibi giriyor bunu yaşayan var mı pazartesi doktora gidicem