inrhas_ Merhaba anneler 50 ml şeker yüklemesi yaptırıp açlık 70 tokluk 174 çıkan var mı? 174 ve üzeri olan nasıl bir yol izlediniz?
lentil inrhas_ 174 değil ama 169 çıkmştı hemen diyetisyene yönlendirdi doktorum diyete başladım. Doğuma kadar diyete devam
Pastaneusuluislakkek inrhas_ 182 çıktı benim tokluk. Bir hafta sonra 100 gr yükleme yaptık 2. Saat 163 çıktı fakat diyabete yönelik hiçbir fiziksel bulgum yok. O yüzden doktorum sadece tatlıyı ana öğün olarak tüketmeme önerisinde bulundu. Endişelenmeyin; umarım sizin de benimki gibi olur 🙏🏻
Guley_ Benim sınırda çıkmıştı canım 75ml de diyetisyene yönlendirdi o bi liste veriyo porsiyonlarını söylüyo o şekilde
bastille 50 mg için 140 sınır değer sizin bayağı yüksek çıkmış, doğuma kadar tatlıyı ekmeği unutun. umarım insüline gerek kalmadan bu şekilde dengelenir.